Alla inlägg under februari 2010

Av Evelina olsson - 1 februari 2010 15:04

                                                        

Av Evelina olsson - 1 februari 2010 11:59

Sitter eller typ halv ligger i soffan med fötterna på bordet och lyssnar lite på musik!

Tänker tillbaka på förr i tiden!

När jag fortfarande bodde med mamma på Enekulleg!

Saknar dom dära tiderna!

Hade min bästa killkompis bara två hus bort!

Förstår inte hur det kunde bli så här!

Vf har vi inte kontakt nu?

Vad var de som hände i mellan oss?

Vad var det som gjorde så att vi gick två helt olika håll?

Tom kan du svara på de?

För det kan inte jag göra, jag vet bara att jag saknar å ligga i din säng medans du satt vid datan å fula dig med massa människor och sappa på youtube!

Eller när jag kom till dig på morgonen, din mamma hade pricis gått till jobbet, hon jobba då på samma jobb som min moster (R.I.P! <3)

Å du låg å sov! Medans jag gjorde frukost till dig och sen väckte dig med frukost på sängen.

Det dära leéndet på din läpper å hela du lös upp! Kommer aldrig glömma den gammla gooa tiden då allt var som jag ville ha de!

Vad gick snett?

Miss you!  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om moskébygget vid keillers Park?
 Bra, kör på!!
 Nej, fy fan inte en moske till!!
 Vet inte riktigt!!
 Bevara Keillers Park!!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards