Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Evelina olsson - 20 februari 2010 17:27

Ja som sakt var så snöar de å de snöar å de snöar

helt jävla otroligt!!

jag å gubben min har skottat hela jävla uppfarten... å parkeringen till huset...!

Fy fan vilket jävla jobb de va!

Å mina långa jävla naglar klarade sig "peppar peppar ta i trä!!"

Så nu ligger nagel förstärkare på igen!! gött de =D

Vi har hur mycket snö som helst på altanen!

så jag tänkte att sen så kanske jag ska ut å göra en snö gubbe för ska de snöa så här jävla mycket så kommer inte vi se ut!! Vi har två vångings hus!!


å så blir det att städa rummet lite!

Nu låter tvättmaskinen att den är klar så jag ska ta å fixa handdukarna och slänga in en till tvätt handdukar !! Vi e ju sex st i familjen så, å när inte anna e hemma så är jag "mamma 2!" rätt okey ibland men inte alltid!

Hoppas hon får åka med tåget idag!!

De e ju kaos i alla trafik! Kanske bäst att hålla sig inomhus eller vad säger du??


Jag å älsklingen hyrde en film förut som vi redan har sett så vi ska nog ner å lämna den sen skulle jag mistänka men nu jävlar roppar maskinen för fult!

Big Love // E <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om moskébygget vid keillers Park?
 Bra, kör på!!
 Nej, fy fan inte en moske till!!
 Vet inte riktigt!!
 Bevara Keillers Park!!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards