Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Evelina olsson - 19 februari 2010 10:40

Synd att de blev som de blev men de är nog bäst så!

Tjafsa med en kompis igår!

Synd att hon aldrig kan ta första steget i en vänskap,

men jag tänker fan inte toffla mera!

Gjort de två gånger redan! Å nu tyckte jag att det är hennes tur att visa lite energi och vilja i vänksapen med mig.

Visst som hon sa "jag är igen tankeläsare!" ne men om hon hade tänk tbx så hade hon kommit på att just de fan de kanske är min tur att ta första steget någon gång!


Visst hon ringde en gång i höstas, men innan de så hörde hon inte av sig på ett jävla bra tag "under tiden hon och hennes kille låna pengar av mig!"

Fick tbx mina pengar men efter de  sen så ringde hon inte igen.


Lika bra att låta dagarna ta den tid den behöver! Så får vi se om vi kanske får kontakten igen om några år! (Igen!) Synd bara att de skulle behöva bli så här!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om moskébygget vid keillers Park?
 Bra, kör på!!
 Nej, fy fan inte en moske till!!
 Vet inte riktigt!!
 Bevara Keillers Park!!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards