Alla inlägg under februari 2010

Av Evelina olsson - 28 februari 2010 17:38

I fredags så stack vi till marina syster å festa loss lite, sen blev det vidare till kärra krogen å vi fick stå i kö!! haha kö för kärra krogen de e fan inte sant haha! men de blev de.. trubbadur afton skoj som fan var de   


I lördags så åkte vi till min syster å hälsa på =D fick träffa mosters prinsessa 2 =D skoj skoj. tog massa bilder.... syrran fick låna min sytemis så hon kan ta fina bilder på stella =D och madde   


Idag söndag så har det inte hänt så mycket!! Åkte å träna på morgonen!! gött som fan!!

älskar gymmet mitt nya hem hihi ^^

Sen vidare till syster martina, plockade upp henne, bror robin och andré å vidare till bäckeboll där de blev handla gott gott!!


Så nu ligger man i soffan som en död sten!! 


Å nu ska jag slappa!! Eller ska göra min läxa ifrån körskolan!!

snart så har jag det!! hihi ^^ LÄNGTAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!      


Av Evelina olsson - 27 februari 2010 22:31

Röker du? -  nepp
Snusar du? - usscch
Skolkar du? - nej !!
Gör du frukosten själv? - ja
Har du suttit i rätten? - nej
Har du slagit ner någon? -  jaa
du pussat någon av samma kön? - jaa
Har du varit på strippklubb? - nepp
Vad gör du när du blöder näsblod? – sörsöker stoppa de

När grät du senast? – minns inte 
Vem kan du prata om allt med? - älsklingen
Skriv en mening på engelska? - fuck off
Vem pussade du senast? – syrran
vem kramade du senast? - syrran
Vad är din högsta önskan just nu? – att gå ur den jävla skolan å flytta

Vad heter den hårspray du använder? – använder inte de längre

Vem gillar du? – älsklingen <3
Vilken färg har du på tröjan du har på dig? - rosa
Känner du någon som heter Niklas? - aa
Har du bärbar data? - aa
Är du blyg? - de beror på :P<3
Vad tänker du på just nu? – sova??
Är du kär? – AA <3
Har du legat i sängen brevid en kille? - ja

Har du blivit dumpad?- aa
Har du blivit slagen allvarligt? ja

Tar du droger?- nej
Har du pussat en kille? - ja !!
Hatar du någon? - nej

Älskar du någon?- JA
Har några av dina vänner svikit dig? - ja
Har du djur? -  jaa
Har du legat brevid en tjej i sängen? - ja
Hatar du dig själv? - nej jag älskar fan mej själv  
Gillar du orange? – njaa lite
Har du haft oskyddat sex? - jaa
Har du nån sjukdom? - nej
Har du skämt ut dej för den du gillar? – haha aa

Har du en gris?- nej
Har du en plattång? - nej
Har du en bror? - aa
Har du sjuk humor? - haha aa ibland
Har du mörkt hår? - svart
Gillar du att stå i duschen i flera timmar? - aa
Tycker du om hästar? - aa
Har du en hund? - nej
Har du skilda föräldrar? – aldrig varigt gifta
Har du gått på simskola? - ja

Har du sagt bög till en kille? - ja
Har du sagt fitta till en tjej? - aa
Har du fuskat? - ja :)?
Har du en teve på ditt rum? - nej
Har du lunar? - nej
Har du MSN? - ja

Har du en syster?- ja
Har du bruna ögon? - aa
Gillar du att fota? - aa
Har du sett dig själv brinna? - nej 
Hjälper du dina vänner? - ja a
Gillar du pankaka? - ja
Tycker du att du är söt? - ja
Har du dansat? - jaa
Har du spelat fotboll? - aa
Tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - jaaa:D
Kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - nej
Har du ätit sniglar? - neeeej :O
Äger du en locktång? - nej
Gillar du att tugga tuggummi? - aa
Borstar du tänderna varje morron och kväll? - jaa
Gillar du kläder? - aa
Hatar du falska vänner? – hoppas inte de :s
Gillar du att räkna matte? - aa 

Älskar du någon nu? - jaa
Har du gråtit inför en vän? - aa
Kan du sjunga? - ja kan väl, men låter fan inte bra haha
Har du sett nån dö?- aa
Säger du vad du vill? - aa
Är du stor? - nej
Vad är ditt namn? - evelina
Kan du tala spanska? - nee
Är du kortare än 1.60? - ne
Älskar du sommaren? -JA
Älskar du vintern? - hatar
Har du mer än 6 par strumpor? -jaa
Brukar du sjunga när du är i duschen? - nej
Har du hoppat ut ifrån ett fönster? - ja
Har du mer än 2 par jeans? - ja
Gillar du att städa? - ibland
Gillar du att sova länge?- aa
Har du vart med om en olycka? - för många
Är du förvirrad? - nee
Har du mer än 6 par byxor? - yes
Har du förlorat en vän? - aa
Gillar du att shoppa? - ja
Har du varit i paris? - nej 
Gillar du spindlar? -  nee
Klarar du dig själv? - aa

Lagar du lagat mat?- nej de e tråkit själv men med kompisar 
Är du klantig? - HAHAHHA aa
Har du klantat dig? - aa
Har du mer än 20 låtar på din data? - haha ja
Sminkar du dig innan skolan? - nee
Har du träffat en kändis? - jaa
Har du mer än 7 par skor? –tror de haha
Har du busringt? - aa
Har du skällt på din bror? -nej
Har du en vän som skiter i dig? – hoppas jag inte 

Har du velat göra saker men vågar inte?- aa
Sover du med nått gosedjur? – haha jaa
Har du åkt nånstans utan att du får? - ja
Vill du bara bort ibland? - aa

Har du tältat?- jaa
Har du brännt dig? - aa
Har du lekt med levande ljus? - ja
Har du lekt anden i glaset? - aa
Skäms du ibland? - nej
Bor du i skåne? - nää e du dum :)
Gillar du hip hop/rap musik? - ja:)

Av Evelina olsson - 26 februari 2010 10:15

Idag är det 3 + ute och jag vill ha sol!!

Idag blir det att träffa min tvilling och syster med gubbar =D

Alltid lika roligt =D

Nu känns mitt liv stabilt!!

Jag behöver inte springa coh toffla efter människor jag vill ha i mitt liv!!

Jag har nya och jag har gamla!!

Dom gamla kanske jag inte pratar med vaje dag men jag vet att vi slänger en tanke till varan då och då!!

Miss you and them old times!!


Ne nu ska jag äta upp min frukost och sen ner å göra mig iårdning sen plugga om de går försig idag!!

Av Evelina olsson - 25 februari 2010 12:08

seg dag idag ska snart sätta mig med alla jävla läxor och sånt jag inte har gjort än som till hör skolan å sen sätta mig plugga teori fy fan va detta kommer att bli en plugg dag idag! Känner mig som värsta plugg hästen ju haha!! Men lika bra de! Å hej då facebook, bilddagboken och bloggen för några timmar! =D


Ska jobba ikapp sånt som jag missat att göra!!

Så dags att sätta igång!! PUss PusS

Big Love //E <3


tänkte köra en hiss och diss sen missa inte!!!!

Av Evelina olsson - 24 februari 2010 21:32

51 frågor när du har tråkigt!

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet? :Snygg med sexiga muskler och sex pak =D mumms
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? : ja
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? svärmor
4. Hur lång är du?: 16? nått
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Bondock saynts
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: okey J

 

7. Föredrar du att ringa eller skicka  sms? : beror på vem det e till=)
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? : inget av dem
9. När såg du senast din mamma? :ett tagsen
10. Icke godkänt i något ämne? : aa eng
11. Mvg i något? : inte fått gymnasie betygen än
12. När vaknade du idag? : 07,35
13. Vilken är din favoritplats? : havet på somma
14. Vilken plats föredrar du minst? :kalt jävla land eller i en kyl!
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? : barn och utomlans
16. Hur stor är din säng? : 140
17. Vad sover du i? : string/hotpants
18. Hur många kuddar har du i sängen? : 2 + älsk
19. Var har du bott/bor? : hisingen runt + lite olika ställen
20. Tycker du om kinamat? : mumms va gott
21. Tycker du om kaffe? : nej och kommer aldrig göra det heller så =D
22. Vad dricker du helst till frukost? :saft men ska börja med morots juice
23. Kan du spela poker?: stripp?? Aa klart som fan!
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?  : jaa min kusse och kill kompis =D
25. Vill du ha barn? : aa
26. Kan du några andra språk än svenska? : nepp
27. Har du någonsin åkt ambulans? : aa
28. Föredrar du havet eller en bassäng? : Havet

29. Vad spenderar du helst pengar på? : godis och choklade =D

30. Är du cool? : haha OM jag e
31. Kan du rulla med tungan? : jaa =D kan du??
32. Vem är den roligaste människan du känner? : älsk
33. Vad har du för ringsignal? : orka titta
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? : nepp allt har brunnit upp
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? : miranda nalles stora tröja
36. Kan du byta olja på bilen? : aa
37. Vilken var den senaste boken du läste? : kommer inte ihåg
38. Har du haft sex under de senaste två månaderna? : aa
39. Dansar du i bilen? : jaa
40. När var du i kyrkan senast? : minns inte
41. Hur många hål har du? : 7 st
42. Har du någon piercing? : aa
43. Har du någon tatuering? : nej
44. Gillar du någon just nu? : väldigt mycket <3
45. Har du provat droger? : ja
46. Röka eller snusa? : Röka
47. Har du pojkvän/flickvän? : ja :D
48. Vad är ditt mobil nummer? : 0739 -----1
49. Vad ska du göra ikväll? : sova
50. Har du några syskon? : Ja
51. Hur mycket pengar har du på din mobil? abone

Av Evelina olsson - 23 februari 2010 22:08

Kom på att igår tror jag det var så såg jag i en tidning på först sidan att Oscar är otrogen mot Helena!!!!!

Tror du på detta????

Tror du detta så kan jag lungt meddela att det är inte sant!

Jag har pratat med dom båda eftersom att jag känner dom =D

 

 

 

Ne skoja bara med er haha!!

Gick du på den lätte??

 

Ne jag var inne på Helenas blogg å snosa runt eftersom att jag är nyfiken som alla andra människor så =D


"Sedan är det även så att alla rykten som går om mig och Oscar, att han är otrogen hit och dit. Jag blir tokig snart alltså!! Finns det något skäl till varför man ska sprida sånna rykten!! Men finns det substans i vad som sägs? Man blir gaaalen av detta. Men men, det är väl medaljens baksida när man blivit ett par offentligt!!"

"Att Oscar har åkt hem för att fixa lite grejer.. är väl inget som betyder att det är slut??

Vad jag vet så sitter ringen kvar på fingret och jag är fortfarande tillsammans med Oscar! Det Oscar ska fixa i Ljungby kan ju vara privata saker, som man kanske inte vill slänga ut till hela världen. Men att man ändå skriver om att vi inte är i samma stad. Men det är så här, Oscar vill starta företag och behöver ha tag på en massa information och den finns i Ljungby, svårare än så är det inte.

Sååå fortfarande!! Vi är förlovade och är ihop!! :-)

Kram Helena"

 

Till mig nu då!

Alla säger att vi e lediga tills på måndag men det stämmer kanske inte längre tydligen! Vi kanske får åka till skolan redan på Torsdagen!

Snälla snöa sönder inatt!! Jag orkar inte skolan!!

Jag vill ha min tredje vecka ledigt nu jag mår bra då!

 

Ne kolla runt på tråk bloggar sen sova!

Big Love // E <3

Av Evelina olsson - 23 februari 2010 14:41

Aa som ni ser i rubriken så har jag nu en veckas ledighet igen shooooo

JAG ÄLSKAR ANGEREDSGYMNASIET!! ツツ Så jävla bäst! Vi har för mycket snö på taket så vi får inte vara i skolan och gympan är oxå instäld på grynd av snö!!!!!!!!!!!!

SHOOOOOOOOOOOOOOOOO

JAG ÄLSKAR SNÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ツツ

Klockrent det här ju ツツ

Å så ska man ha körlektion snart då! Inte haft de p en månad lycka till till mig nu då hihi ^^


Ne nu ska jag surfa vidaren innan jag ska dra mig mot körskolan ! <3 ツツ

Big Love // E <3

Av Evelina olsson - 22 februari 2010 12:59

Lärarna hade ställt in alla lektioner som var efter lunch de vi säga bg möte =bass grupps möte, och matten så vi fick sluta! Fast jag fick leta upp min webbdesigns lärare och kolla med henne ifall jag kunde få hem uppgifter för jag orkar inte vara i skolan i tre timmar så segt e de.... Å hon e världens snällaste så klart jag fick sluta jag fick bara tänka å måla upp min hemsida och hämta ner matrial och så fick jag även närvaro =D Grym e hon!


Ne nu ska jag hämta upp min skol dator och sen fixa massa =D Bay bay <3

Big Love // E <3



    

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om moskébygget vid keillers Park?
 Bra, kör på!!
 Nej, fy fan inte en moske till!!
 Vet inte riktigt!!
 Bevara Keillers Park!!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards