Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Evelina olsson - 18 februari 2010 21:42

haha så jävla klockrena e dom!! digga vissa mäniskor som skämt ut sig haha

detta behövde jag efter min arga dag idag!


 

Till: Mig
Sms: Vilka jävla kalsonger jag har på mig i dag. Hela pungen hänger ut på ena sidan efter benet hela tiden. Blir galen. I dag skall jag köpa ett gäng nya
Svar: Det var mer än vad jag ville veta. Du håller skenet upp bra i alla fall och verkar glad ändå :)

Förklaring: Fick ett sms från min arbetskamrat som skulle skicka till sin fru. Jag fårstod att han skickade fel men jag kunde inte låta bli att svara ändå. Han skämdes så att han lovade bjuda på många drinkar om jag inte berättade :)

_______________________________________________________________________


Till: Min chef
Sms: Du som är tjej. Kan ni verkligen göra två saker samtidigt? I sånt fall skulle jag vilja att du suger av mig och visslar samtidigt. ;)
Svar: Tycker inte det där är värt att svara på.

Förklaring: Skickade till min avdelningschef som heter Gunilla min fru hade jag inlagt som Gumman. Inte nu lägre. Rädd för att göra samma misstag igen

/Lelle


Till: Mig
Sms: Hej Lotten, ska vi ses t helgen i gen. Va ju kanonskönt förra helgen. Händer saker när jag tänker på dig. Haha. Kram Peter.
Svar: Öhh ? Jag tror du har skickat fel men lycka till med Lotten !

Förklaring: Senare skrev han : Opps tror jag slog en siffra fel. Haha. Tur att jag inte MMSa bilden jag tänkte. Haha. Peter.

/Sanna


Till: Pappa
Sms: Om du sitter vid datorn ikväll så kanske jag kan visa dig något sexigt i camen hehe. Kanske något naket, saknar dig ;)
Svar: Inget.

Förklaring: Jag skulle skicka ett sexigt meddelande till min man (som va uppe i sälen den helgen). Men otur som jag har så skickades det till min pappa. Min man heter Patrik, därav misstaget. Min pappa nämnde aldrig något eftersom han är smart nog att fatta att det säkert skulle till min man. Men pinsamt var det :)

/Anna


Till: LillSyrran (skulle till en kompis med samma namn)
Sms: Haha va? Vadå, så du fick inge kuk på självaste alla hjärtans dag? Vafan! xD Det fick jag.. massor ;) Men serri, du må ju ta tag i ert förhållande eller skaffa nåt vid sidan av snart, man ska ju inte behöva leva i celibat när man har kille...
Svar: Va fan skickar du för sms till mej?

Förklaring: Hade en konversation med en kompis om hennes kille (som btw troligen är otrogen), om att hon fick varken blommor eller sex på alla hjärtans dag.. skickade detta av misstag till syrran som blev lite brydd ^^ Tur att vi har en så pass bra relation ändå så hon tog det ju rätt bra, även fast vi i vanliga fall inte snackar om våra sexliv xD

_______________________________________________________________________


Till: Pappa
Sms: Pappa åker bort ikväll så du kan väl komma över? Skulle vilja testa att ha sex på köksbänken;)
Svar: Inget. Pappa kom ner i mitt rum och skällde i säkert en timme och stannade slutligen hemma.

Förklaring: Detta skulle ju såklart till min pojkvän. Min pappa är jehovas vittne och anser att man inte ska ha sex före äktenskapet, särskilt inte i hans kök.

_______________________________________________________________________


Till: Mamma
Sms:Jag färgade håret precis och det blev grönt. Pappa kommer att döda mig. Kan du hjälpa mig att färga tillbaka?
Svar: Ja det kommer han om inte jag hinner före!

Förklaring: Skulle skicka till min bästa vän för att få hjälp men råkade skicka till min mamma och fick läfte om att bli mördad

_______________________________________________________________________

Till: Pappa
Sms: Sa till mina kompisar att du har större kuk än en brödkavel. Hihi nu vet dom att min ***** har en riktigt stor. :P  Puss
Svar: Nej, de här är inte sant. Du skall omgående ställa det här till rätta.

Förklaring: Pappa trodde verkligen att jag skrev om honom. ***** skulle vara kille inte pappa. Men jag vågade inte skriva kille direkt eftersom jag inte visste vart vi stod. Nu är en av mina polare tillsammans med honom.

_______________________________________________________________________

Till: Mamma
Sms: Festen gick skitbra! Riktigt röjj blev det! Mamma lär dock nog inte bli så glad när hon märker att spritflaskan bara består utav vatten.. Hahahah! ses sen! <33
Svar: Nu får du allt förklara dig. Ringer om 2 min!

Förklaring: Nu får du allt förklara dig. Ringer om 2 min!

_______________________________________________________________________


Till: Mamma
Sms: Drömde om massa snoppar. Står alla kukar på mornarna?
Svar: Njae inte alla. Men vilket språk du använder?

Förklaring: Skickade av misstag till min mamma. Det var så klart inte meningen utan det skulle till min vän.

_______________________________________________________________________


Till: Mitt nyblivna ex.
Sms: Hej, nu är jag hemma igen! Ska jag komma och rida imorgon?
Svar: Va?

Förklaring: Jag och min dåvarande pojkvän hade gjort slut några dagar tidigare när jag var på Öland. När jag sedan kom hem satt jag och pratade med mamma om honom samtidigt som jag skulle skicka ett sms till en tjej i stallet.. Ja, ni ser ju resultatet.

_______________________________________________________________________

Till: Pappa
Sms: Har du haft trekant nångång?! Jag hade det med två killar, det var helt sjuuukt!
Svar: Nix, jag har haft chansen, men då backade jag. Kändes inte rätt liksom.

Förklaring: Jag var skitfull och minns inte att jag skickat smset, så vem det var menat till vet jag inte. Försökte ljuga och säga att det inte var sant dagen efter, men han trodde mig inte ;o

_______________________________________________________________________


Till: Mig
Sms: Ska du spilla ut din dricka idag igen ner under tröjan? Isåfall kan jag slicka upp, och fortsätta längre ner som sist. Det var riktigt mysigt. Hör av dig!
Svar: Nej du inga planer för att spilla min dricka och har inte gjort de förut heller. Du skickade nog fel.

Förklaring: Min kompis pappa skickade detta sms till mig. Antar att han skulle skicka de till sin fru, eller hoppas de iallafall.

_______________________________________________________________________

Till: Chefen
Sms: Jag blir galen snart. Jag blir slickad fram och tillbaka mellan två ställen hela tiden. Jag orkar inte mer. Vad ska jag göra?
Svar: Jag hoppas du skrivit fel. Vad menar du?
Förklaring: Jag ville skriva skickad, T9 ville skriva slickad. Var menat till min man som jag ville klaga för. Men skickade till chefen som jag klagade på. Det var han som slickade nej menar skickade mig fram och tillbaka. Jobbigt att förklara vad jag menade.

_______________________________________________________________________

Till: Sonen
Sms: Du får inte runka i vardagsrummet. Vi får gäster i kväll. Puss /Ma
Svar: Va?

Förklaring: Skulle skicka till min son att han inte fick stöka i vardagsrummet. T9 Skrev runka. Till mitt försvar så är det min sons gamla telefon. Han måste lagt in ordet runka.

_______________________________________________________________________


Till: Storasyster
Sms: Hej, vad gjorde ni igår? Jag och Simon hade det skönt med varandra (för att vara första gången). Yes min oskuld är borta!
Svar: Va? Har du haft sex med Simon?

Förklaring: Shit tänkte jag, det där skulle ju till en av mina bästa vänner. Hoppas nu bara att hon inte berättar till mamma. Jag är bara 14 och hon skulle nog inte uppskatta det.

_______________________________________________________________________


Till: Simon (ragg)
Sms: Jag har bokat studion, och du behöver inte oroa dig där kommer inte vara någon annan där. ;) Naket är sexigt och väldigt roligt att fota, sålänge det inte blir sådär vulgärt du vet?
Svar: Rawr! Hett! Närdå?

Förklaring: Jag sysslar med konstfoto och har en väninna till mig som brukar ställa upp på lite mer avklädda porträttbilder.Tyvärr så slant jag på tangenterna och skickade till Simon istället för Sofia.Simon var en kille jag var på G med ett tag, han blev dock snarare besviken över att jag skickat fel.Tyckte det vart lite pinigt ändå, haha.

_______________________________________________________________________

Till: Min lärare
Sms: Hej Hängpung. Vill du kolla på film i kväll?
Svar: Detta tycker jag inte passar sig.

Förklaring: Smset var menat att hamna hos min killkompis men hamnade i min lärares mobil. Jag funderade allvarligt på att hoppa av skolan när jag fick svaret.

/Nilla

_______________________________________________________________________


Till: Vän Linnea
Sms: Har du sett Linneas barn. jag blev nästan rädd. Man såg blodårorna genon huden på huvudet. Lite som en Ailien. Sen så liknade han pappan och det är ju inget att hurra över.
Svar: Du är en otroligt dålig vän. Alla får tycka vad de vill om min man och min son men jag tycker inte vi är värda att snackas bakom ryggen på.

Förklaring: Skickade till Linnea som nyligen fått barn. Det var menat till en av våra gemensamma vänner.

_______________________________________________________________________

Till: Chefen
Sms: Godmorgon älskling! Jag saknar dig och vill ha dig här och nu! Jag hoppas att du får en underbar dag!
Svar: Vädret är på topp, solen skiner så det kan nog inte bli bättre. Men jag tror att du har skickat fel! Kram

Förklaring: Det var menat till min pojkvän, men råka skicka till min chef. Hon är en härlig människa, så det blev inte alls pinsamt när vi sågs!

_______________________________________________________________________

Till: Mig
Sms: Sjukt längesen vi hade sex nu, ska jag komma inom dig sen eller? ;)
Svar: Skicka du rätt? Fular du dig? Menar du allvar?

Förklaring: "Haha lite roligt, med tanke på att hon gick precis ifrån mig haha ;)" Hon skrev till en annan samtidigt som hon tänkte på mig "Ooppps"
Fick "Oj förlår" som svar.

_______________________________________________________________________

Till: Pappa
Sms: Vad kommer du klä ut dig till? Jag kommer komma naken och säga att jag är Adam. Jag vet att jag saknar snopp men jag kommer nog få under den kvällen :P hahaha
Svar: Det där tycker inte jag var roligt. Tappade lusten att låta dig gå på maskeraden.

Förklaring: Min pappa uppskattade inte smset. det var inte meningen att han skulle få det. Min vän skulle fått skämtet. Jag skickade inte till henne utan berättade om mitt misstag och hon skrattade ihjäl sig.

_______________________________________________________________________


Till: Farmor
Sms: Hej! Kommer du ihåg när vi åkte tåg tillsammans och jag körde ut röven genom fönstret och du tittade ut samtidigt? Det var då folk trodde vi var tvillingar!

Svar: Inget

Förklaring: Skulle skicka som skämt till min vän men skickade till farmor. Undra vad hon tänkte när hon läste det. Hon har inte hört av sig om smset i alla fall

_______________________________________________________________________

Till: Pappa
Sms: Fan va det sticker och kliar. Är det så här för alla eftersom du sa att alla numera har rakad porrpung?
Svar: Har ingen erfarenhet alls av det så jag kan inte hjälpa dig. Du får kolla på nätet i fall man kan göra på annat sett.

Förklaring: Skickade till min pappa om min rakade pung istället för

_______________________________________________________________________

Till: One night stand
Sms: Sämsta ligget någonsin, han kunde inte kyssas alls och har nog aldrig lärt sig vad förspel betyder.. puss
Svar: Inget

Förklaring: Skulle självklart till min bästa vän och inte killen jag just legat med. Vi träffades aldrig mer, och jag är mycket nöjd med det beslutet =)


_______________________________________________________________________

Av Evelina olsson - 18 februari 2010 11:52

Fy fan va pinsamt de va å ringa ner å boka upp mig på körlektioner å så säger hon att jag glömt den där!! Hahaha fick dra till mede att jag "trodde" jag hade"glömt" den i skolan haha...

Klockrent!

 

Ne om man ska fixa lite och sen kanske ta en tripp ner till körskolan hämta upp boken och betala massa pengar =D

 

Hööömm lätt som en bra idee jag tror jag klockar den haha!!

Big love / E

Av Evelina olsson - 18 februari 2010 11:08

Jag har städat bort min teori bok! Årets alltså!!

De e sjukt! Jag som behöver den nu för att kunna plugga!!

Hallå jag vill ha hjälp!!

Kan du hjälpa mig??

Snälla!!


Jag får panik!!

Jag som vill plugga!!

Jag vill plugga!!


Utan boken så går de inte och vad ska jag göra då?

Orkar inte sitta inne på facebok hela dagen!!

Ska ringa ner till körskolan och kolla infall det finns tider idag - fredag!!

Jag vill köra å de får jag inte hemma så!!


Så länge ska jag upp å äta frukost och så så pusspuss så länge!!


Igår blev jag ju världens stoltaste Moster igen till en liten bedårande flicka!! <3

Å så har jag ju min Madde oxå!! <3

Mosters små tjejer!! <3



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om moskébygget vid keillers Park?
 Bra, kör på!!
 Nej, fy fan inte en moske till!!
 Vet inte riktigt!!
 Bevara Keillers Park!!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards