Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Evelina olsson - 2 februari 2010 21:08

Facebook = jag älskar! Face har fackat sig för mig!! Jag kunde fan inte komma in =(

 

Jag å älsklingen åkte ner till bäckebol förut å gick runt i massa affärer i snö koset hihi ^^

Jag hitta två kajal pennor =D en svart å en vit =D Kanske ska börja använda de igen tänkte jag =D

 

Idag har det bara varigt massa skola... lite segt så där änna!!

 

Imon ska jag vara vid poseidon runt 10.00 och sen slutar jag å på torsdag e jag helt ledig jipppi!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Å idag är det paradise hotel final juuuuuuppppiiii! <3

Längtar!!  <3

 

 

 

ne nu blir det navy! <3

köss haj! <3

Av Evelina olsson - 2 februari 2010 11:48

Tack för att jag får ha dig i mitt liv igen!! Du är en stor del av mig även om vi inte varigt vänner på flera år!! Men du ska veta att du betyder och det kommer du alltid att göra!! För även när vi hade gått två vägar så satt jag å kolla bilder på dig, mindes tbx, och fällde en tår!! Det var något som fattades. Jag erkände de inte för någon!! Jag var för feg för att göra de, men nu är jag stolt för att ha dig som min vän igen!! Kan ställa mig å skrika de om de ska behövas, för att bevisa att jag är glad som har dig vid min sida igen!! Jag kommer aldrig att släppa dig min vän!! Aldrig!!

 

Alla dagar vi gått igenom, alla dagar i skratt och gråt!! Du vet min vän min axel är alltid ledig för dig!! Du kan alltid lita på mig i alla lägen!! Du kommer aldrig att stå ensam!! Jag finns vid din sida!! I både vått och torrt!!

 

//Din Evelina <3

 

  

Av Evelina olsson - 2 februari 2010 10:32

Hej hej..

Sitter i skolan å har lite tråk..

Har Samhäll..


Jag hatar att åka buss..

Jag tror att bussen ska välta hela tiden, i alla kurvor.

Får nästan panik atack..


Ne nu ska jag återgå till lektionen, å lyssna på min lärare...


Bay bay pusspuss   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om moskébygget vid keillers Park?
 Bra, kör på!!
 Nej, fy fan inte en moske till!!
 Vet inte riktigt!!
 Bevara Keillers Park!!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards