Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Evelina olsson - 21 februari 2010 20:41

Börjar jag bli sjuk kanske?

Jag vet inte,  kanske kanske!

Återgår att se imon, om jag har huvudvärk eller om de e efter gårdagen!

För igår kom Andre och stora sis till hos.

Satt å drack å tjöta skit! Mys pys hade vi!

Satte på en film runt 24.00 å låg å glode på de "PS. I LOVE YOU!"

Bästa filmen igenom tiderna! <3

Tycker inte du de?

Älsklingen gick å la sig runt halv ett, Martina däcka i soffan "så underbart söt e hon när hon sover!" och de sluta med att jag och Andre dela på en redbull och glode klart filmen =D

"Ingen av oss var speciellt trött!"

Runt tre gick vi å la oss!

Jag somna inte innan fyra, å gick upp runt tio.

Vakna först runt 7 på morgonen... Fy fan!


Skola imon och jag känner inte för det!

Men jag vill ha webbdesign så de e de som kickar mig till skolan! <3

Ne nu ska jag bädda ner mig i älsklingens knä igen!!

Big Love // E <3

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om moskébygget vid keillers Park?
 Bra, kör på!!
 Nej, fy fan inte en moske till!!
 Vet inte riktigt!!
 Bevara Keillers Park!!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards