Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Evelina olsson - 12 februari 2010 17:49

OM MIG
Namn: Evelina
Smeknamn: Ewe, hjärtat, lillsis, lill sörran m.m
Födelsedag: 11 aug
Hemstad: Göteborg
Ögonfärg: Blå gröna brun
Hårfärg: blond och svart
Längd: 165
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Civilstatus: förlåvad
Stjärntecken: lejon
Är dina föräldrar skilda: aldrig varigt gifta
Skor idag: strumpor
Mål för året: plugga
Det första när du vaknar: kollar hur mkt klockan är .

ANTAL
Som du kysst: Ingen anning
Syskon: 1
Piercings: tungan, naveln, näsan & öronen.
Tatueringar: de kmr .


FRAMTIDEN
Namn på barn: Teo
Vill bli när du blir gammal: miljonär
Drömjobbet: jobba med djur


FAVORIT
Mat: pizza
Sport: fotboll
Djur: hund
Glass: choklad
Låt: sommar låtar
Tuggummi: gooda
Helgdag: fredag
Årstid: Sommar
Radiostation: the voice


HAR DU
Någonsin varit kär: aa
Blivit dissad: haha a
Rymt hemifrån: ja .
Föreställt dig ditt ragg naken: möhaha aa! =D
Sovit utomhus: aa
Gråtit i skolan: aa
Spytt i skolan: aa på fyllan haha
Velat bli modell: aa
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: aa
Sett en död människa: ja
Använt droger: aa
Ätit sushi: aa men fy fan va blää
Retats: aa


THIS OR THAT
Cider/Öl: cider
Pepsi/Cola: inget
Donken/Burger King: burger king
Kärlek/sex: Kärek !
Choklad/Vanilj: choklad
Jordgubb/blåbär: jordgubbar.
Kött/veg: kött
Tv/film: Film
Gitarr/Trummor: Trummor
Adidas/nike: Adidas
Kinesiskt/mexikanskt: kinesiskt
Kakor/paj: båda
Mtv/vh1: Mtv
Ztv/the voice: The voice
Blind/döv: döv eller blind! Inget av de haha


VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du pratade med: anna
Du kramade: älsk
Du skällde på: ingen


SENAST DU
Skrattade: förut
Grät: ett tag sen
Såg en film: harsh times
Tugga tuggummi: vet inte
Drog ett skämt: ett tag sen  
Sjöng en sång: Nyss hihi

Skickade sms: ”lill carro – gött gött ska springa naken i kärra hihi”

Senaste inkomna: ”haha okey hjärtat då ;)”


VAD ÄR DET
Utanför ditt fönster: hus å skog
Lyssnar på musik: all haha
Du har på dig: mjukis kläder å en data i knät
På din musmatta: inget bär bar
För smink du använder:  inget




Har du någonsin..

Blivit utskälld av en lärare: skojar du eller de ända jag har .
Ljugit om din ålder: aa
Bråkat utan anledning: aa .


HAR DU UNDER SENASTE MÅNADEN
Druckit alkohol: aa
Rökt: aa
Hånglat: aa
Shoppat: aa
Bakat: nee
Solat: aa


Av Evelina olsson - 12 februari 2010 09:33

Hej på er! =D

Blev väckt på ett elakt sätt idag!

Daniel och hans kolega kom hit på morgonen och skulle börja fixa med nya kontoret som timi och hans pappa inte fått tummen ur röven å göra! Lite sega aa jo tack de kan man säga haha! Har typ stått så i flera veckor haha!

 

Ullared snart då jag och älsk! Fy fan va roligt köpa massa grejer! Jag bar aälskar att åka ditt å köpa allt fint som finns!! Jag är nog en sån där ullareds älskare! Jag har min gubbe å så har jag ju ullared! Hihi!!

Ge mig typ 10000 å säg att jag ska gå loss på ullared så ska ni fan få se någon som älskar att shoppa!!

Jag e helt jävla galen i ullared! Skulle typ kunna köpa ett hus jämte ullared och sen bara gå loss varje dag! Inga problem för mig inte där nee! Mumms!!

Å nu vill jag åka dit ännu mera!!

 

Ne kanske skriver mer sen pusspuss

Av Evelina olsson - 12 februari 2010 09:22

Ja igår då så hade jag och min älskade kille 1 år och 9 månaders dag!

Detta är mitt absoluta bästa och längsta förhållande! Och jag bara älskar det!

 

Det känns inte som om det finns något som kan stoppa oss!

Bara vi två när det verkligen gäller!

Vi har gått igenom både glädje och sorg!

Och mer av de båda ska de bli!

 

Vissa tror att kärlek bara är varma känslor
Men det är inte sant
Kärlek är inte bara rosor, kramar, choklad och pirr i ditt hjärta
Nej
Jag lovar
Jag har själv blivit sviken
Jag har själv varit där
Jag har själv känt den smärtan
Den smärtan att vara kär…

 

 

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om moskébygget vid keillers Park?
 Bra, kör på!!
 Nej, fy fan inte en moske till!!
 Vet inte riktigt!!
 Bevara Keillers Park!!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards