Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Evelina olsson - 14 mars 2010 21:40

Kan en dag som denna bli bättre?? ne jag skulle inte tro de du!! 

först gymma, sen hem plocka upp andre på vägen, kolla fotboll manchester unitid van =D gött gött =D Å så blev det middag på de grillning!! fy fan vilka vår känslor man fick å fy fan va göt det var! mummasss... vidare sen till timis mormor och morfar släpte av andre på vägen, sen plocka upp syster och andre vidare till centrum, någon/några idioter leka tuffa i kärra nu, slår sönder busskurorna.. fy fan jävla FJANTAR!!  skaffa er ett liv ist!! helevete hatar sånt!! töntar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!


sen blrv det hem till syster å andre och kolla på film ... grymt bra =D


ne nu ska jag kolla bussen till skolan imon....

PussPuss Big Love // E <3

Av Evelina olsson - 14 mars 2010 11:23

läste i tidningen om några forskare som fått fram något som kan sänka sexlusten hos kvinnor med upp till hela 98%! Det kallas "bröllopstårta"


Haha så klockren e den!!


Idag e det söndag å vet ni vad det betyder då????

de betyder GYMMET!! Jag älskar å hänga på gymmet! för jag vet att jag gör framsteg hela tiden =D

å sen i nästa vecka så ska Andre och Syster Martina börja gymma med oss å sen börja jogga oxå! Riktiga träning människor ska vi få dom till..... det är alltid lika roligt å ha någon annan å träna med än timi hela tiden!! Jag å syster ska börja gå i rask takt å sen börjar joggandet igen... måste ju fixa benen lite först så de orkar hålla uppe min kropp haha... å sen så min kondition e inte å leka med heller haha den e ju helt jävla värdelös!! ajaj inte roligt inte!!


Å igår så var jag å älsk hos min riktiga stora syster å hennes familj =D

Vi åt å hade mysigt !! alltid lika underbart att åka dit å bara slappa å nu tar de 20 min kortare tid att åka dit för de har flyttat =D


Å senare på kvällen så åkte vi å hämta upp syster Martina å hennes gubbe Andre. åkte hem till os å skulle kolla på film med dvden tog inte filmen =( så de blev att sitta å tjöta å ta några grogg, cider och öl....    Å de sluta med att vi satt å spela monopol (stavning!?) å de sluta med att martina förlorade först å sen andre, sen slutade vi, (jag skulle nog ha klarat mig) men jag gav upp orkar inte spela när timi har hotel på två gator efter varann... lite segt så där då... menh vänta bara en vacker dag ska jag vinna mohahaha!!!!


Ne nu ska jag gå å hjälpa gubben å fixa en "ny" frissa IGEN!! Han byter frissa som jag springer på gymmet han e f*n inte frisk med de.. stakars hans hår, han fattar inte att håret behöver vara lite ifred oxå!!

Ajaj

pusspuss Big Love // E <3


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om moskébygget vid keillers Park?
 Bra, kör på!!
 Nej, fy fan inte en moske till!!
 Vet inte riktigt!!
 Bevara Keillers Park!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards