Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Evelina olsson - 6 mars 2010 19:51

Shooo där ute... hur e de??

Här hos mig/oss är allt bra.. vi har varigt på bamboo och ätit meddag bara jag å älsk! <3

Glömt av att blogga de senaste haha... 


Igår fredag så åkte jag till körskolan å sen vidare till skolan... att börja 12,15 och sluta 14,40 känns lite så där ....... på en fredag iallafall...

Senare blev de vidare till gubben mins farmor farfar för att fira att gubbens faster med två ungar IS BACK IN GÖTEBORG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Å dom e här för att STANNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vad man har saknat dom!!!!!!!!! Men nu jävlar e dom tbx så =D


Idag lördag har vi städat ut bilen å så den e fin imon till att man åker till

ULLLLLLLLLLARED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag kommer bli FATTTIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NÅGON SOM VILL SPONSRA MIN RESA!!!!!!!?????????? SNÄLLA =P

Ne fan skojar bara med er mohahaha!!!!!!!!!!


Ikväll vet jag inte vad som händer ska försöka se ifall sis eller andre svarar !!!

Nu la Manchester United Mål!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!

Annars så blir det nog hem till exet ante för å softilera lite med mycket olika folk slag haha

jejej hörss kanske lägger upp vad jag köpt imon pussspuss 

Big Love // E <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om moskébygget vid keillers Park?
 Bra, kör på!!
 Nej, fy fan inte en moske till!!
 Vet inte riktigt!!
 Bevara Keillers Park!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards