Direktlänk till inlägg 14 mars 2010

haha så jävla klockren!! SÖNDAG = GYMMET! <3

Av Evelina olsson - 14 mars 2010 11:23

läste i tidningen om några forskare som fått fram något som kan sänka sexlusten hos kvinnor med upp till hela 98%! Det kallas "bröllopstårta"


Haha så klockren e den!!


Idag e det söndag å vet ni vad det betyder då????

de betyder GYMMET!! Jag älskar å hänga på gymmet! för jag vet att jag gör framsteg hela tiden =D

å sen i nästa vecka så ska Andre och Syster Martina börja gymma med oss å sen börja jogga oxå! Riktiga träning människor ska vi få dom till..... det är alltid lika roligt å ha någon annan å träna med än timi hela tiden!! Jag å syster ska börja gå i rask takt å sen börjar joggandet igen... måste ju fixa benen lite först så de orkar hålla uppe min kropp haha... å sen så min kondition e inte å leka med heller haha den e ju helt jävla värdelös!! ajaj inte roligt inte!!


Å igår så var jag å älsk hos min riktiga stora syster å hennes familj =D

Vi åt å hade mysigt !! alltid lika underbart att åka dit å bara slappa å nu tar de 20 min kortare tid att åka dit för de har flyttat =D


Å senare på kvällen så åkte vi å hämta upp syster Martina å hennes gubbe Andre. åkte hem till os å skulle kolla på film med dvden tog inte filmen =( så de blev att sitta å tjöta å ta några grogg, cider och öl....    Å de sluta med att vi satt å spela monopol (stavning!?) å de sluta med att martina förlorade först å sen andre, sen slutade vi, (jag skulle nog ha klarat mig) men jag gav upp orkar inte spela när timi har hotel på två gator efter varann... lite segt så där då... menh vänta bara en vacker dag ska jag vinna mohahaha!!!!


Ne nu ska jag gå å hjälpa gubben å fixa en "ny" frissa IGEN!! Han byter frissa som jag springer på gymmet han e f*n inte frisk med de.. stakars hans hår, han fattar inte att håret behöver vara lite ifred oxå!!

Ajaj

pusspuss Big Love // E <3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina olsson - 21 juli 2010 17:06

Att det alltid skll gå åt helvete när jag sakt ifrån!! Mamma du måste fixa ditt liv.. Det funkar inte så!! Hoppas du kan fixa till ditt liv nu för jag orkar inte!! Jag gör inte det kan du förstå det? Hoppas du är snäll mot ambulanspersonalen!...

Av Evelina olsson - 6 juli 2010 13:51

Idag känns det som att de är en skg dag.. Släpte av älsklingen på jobbet imorse å åkte hem å la mig å sov igen fy fan va göt!! Svärmor ringde och väkte mig i morse fy fan!! Halv 12!! Hallå jag låg å halv sov!! Men men.. Så idag ska jag till...

Av Evelina olsson - 5 juli 2010 14:16

Aaa är hemma nu från LondoN =D Helt sjuk underbart har de varigt, förutom att jag har spräkt något i öronen så de kommer blod.  Så idag var jag hos läkaren tog fan 1 timma om inte mer att komma in.. Å de gick bra ska till apoteket sen och hämta u...

Av Evelina olsson - 27 juni 2010 20:53

Idag har jag packat, städat hemmet sj!, Och tvättar så de hänger tvärr överrallt!!! Prrar i mgen in för resan!!    + JAG ÄR JÄVLIGT SUR!! FAN OXÅ!! Kan inte hjälpa de...  ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om moskébygget vid keillers Park?
 Bra, kör på!!
 Nej, fy fan inte en moske till!!
 Vet inte riktigt!!
 Bevara Keillers Park!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards