Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Evelina olsson - 25 mars 2010 09:27

Idag e de ingen vanlig dag! Denna dagen känns lite konstig faktiskt!

Begravning + Jarmo fyller år + Maja fyller år + Risk 1an.

Hoppas jag klarar skiten nu! 

Måste bli bättre att plugga teori!

Men vet ni vad!

På körskolan så ska man ju ha 63 rätt av 70. 

Jag har alltid legat runt 50-54 rätt!

Men igår se ni ja igår så slog jag mitt rekord!

Jag fick först 60 av 70. Sen fick jag 62 av 70.

Jag fick till och med ett grattis för att jag klarat 60 stäcket.

Okey ett poäng under G men ändå jag gör framsteg eller vad säger ni?

Så idag då, så tänte jag att jag skulle sätta mig å plugga lite efter risk 1an.

Ska göra lite webbtester och sen plugga på lite till de som jag inte kan helt än!

Men men alltid roligt att göra framsteg hihi!! ^^


Men nu då! Nu sitter/ligger jag i soffan med benen på bodet och väntar på att min kära svärmor ska duscha klart! Så jag oxå kan duscha!


Ne nu blir det upp med disken, fixa lite i rummet å sen en dusch!

Men vet ni vad? De bästa av allt är!? Jag ska sätta på M.J Jag kommer alltid att vara ett stort fann av honom! Hans musik är bedorande!! 

Ne nu säger vi så än så länge!! 

PussPuss <3

Big Love //  E <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om moskébygget vid keillers Park?
 Bra, kör på!!
 Nej, fy fan inte en moske till!!
 Vet inte riktigt!!
 Bevara Keillers Park!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards