Alla inlägg den 30 maj 2010

Av Evelina olsson - 30 maj 2010 00:30

Va fan skall det alltid bli problem för??

Någon som kan berätta detta åt mig??

Jag e trött på de här nu!!

Jag orkar inte mer nu!!

De blir alltid problem!! ALLTID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Va fan ska jag göra för att hjälpa dig??

Jag kan inget göra!! 

Är det så jävla svårt att förstå??

Jag vill inte leva så här!! 

Jag vill ha ett normalt liv!!

Med friska föräldrar!! 

Varför ska det alltid hända mig??

VARFÖR??

De skulle ju vara en bra dag!!

Men varför kan de inte vara som andras liv för??

Jag vill leva ett normalt liv!!

Jag vill ha normalt runt mig!!

Jag orkar inte mer nu!!

Jag är trött på de här!!

Jag har tröttnat på sånt här!!

JAG VILL LEVA MITT LIV OCH INTE NÅGON ANNANS!!

Orkar inte vara en mamma för dig!!

Du e ju för fan min mamma!!

JAG ORKAR INTE MER!!

Vet inte vad jag skall ta mig till!!

Men mina dagar är inte mina vänner!!

Mormor kan du hjälpa mig nu??

Behöver din hjälp!!

För jag klarar inte detta skälv längre!!

HJÄLP MIG SNÄLLA!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om moskébygget vid keillers Park?
 Bra, kör på!!
 Nej, fy fan inte en moske till!!
 Vet inte riktigt!!
 Bevara Keillers Park!!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards