Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Evelina olsson - 21 maj 2010 10:36

om en timma umgifär så drar jag vidare till skolan.. börjar 12.15 så de e soft... Har så ont i kroppen så kommer inte kunna vara med på gympan idag. Å de blir ingen zumba för min del idag =( 


Ska ringa svärmor sen å säga de..

Å så ska jag börja sätta mig å ringa och kolla priser till en ny uppkörning =(

Hoppas bara jag klarar de nu!!


Å nyss idag så har jag städat å jag har igång en maskin disk. Ingen hits att göra de på morgonen kan jag ju lova..


Å idag smäller de oxå.. Åker till landet med stora sis martina, hennes gubbe andré och älsklingen, sis kompis kanske följer med nu oxå =D. Jag skulle igentligen ha kört ifall jag skulle klarat uppkörningen igår men de sket ju sig i handen..

Två små grejer kugga gubben mig på =(

"Annars så körde hon hur bra som helt. Men de va dessa två små sakerna som jag inte kunde godkänna henne på!" ='(

Jag vill ju ha mitt körskor nu ... Nu... Nu ... Nu.... Å sånt här e så jävla irriternade...



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om moskébygget vid keillers Park?
 Bra, kör på!!
 Nej, fy fan inte en moske till!!
 Vet inte riktigt!!
 Bevara Keillers Park!!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards