Alla inlägg den 3 april 2010

Av Evelina olsson - 3 april 2010 14:34

E nu hemma en snabbis ska vidare på middag snart å sen vidare till "L" igen! Min kusse e barn ledig så kanske kan ses en sväng!

Vad händer idag då gött folk!!??

Alla mina vänner e på elmia!!

Å detta året kännde jag bara nej inte i år!

"L" är mycket viktigare nu å sköta å fixa med så det blir kalart snart!! Längtarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pratade nyss med mamma å hon e okey gött de!! 

Orka med en fylle kaja som ringer på gnäller! eller vad säger du?

Ne nuska jag röra mif till facebook igen!

Min alien i magen kurrar å gapar haha så roligt å man känner fan när den sätter igång haha!!

Ne nu blir det Facebook min ända riktiga vän!! =D

Ne skoja bara pusspuss Big Love E <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om moskébygget vid keillers Park?
 Bra, kör på!!
 Nej, fy fan inte en moske till!!
 Vet inte riktigt!!
 Bevara Keillers Park!!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards